Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Alle categorieën
Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Je kunt een bestelling plaatsen via www.lobbes.nl, via e-mail of telefonisch bij een van onze medewerkers (0318-439797).
Het bestelproces in stappen:
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten.
Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen.
Door in te loggen op Lobbes.nl kun je de status van jouw bestellingen altijd controleren op de pagina Mijn bestellingen. Ter controle mag je ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via (0318) 43 97 97.
Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt.
Mogelijke redenen hiervoor zijn:
Het is mogelijk om nog iets aan jouw bestelling toe te voegen mits jouw bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn. Als hij nog niet verwerkt is, dan kun je nog artikelen toevoegen aan een lopende bestelling zonder extra verzendkosten voor de aanvulling. Als je nog iets toe wilt voegen moet je zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met ons opnemen. Er wordt een nieuwe factuur meegestuurd waarop de uiteindelijke bestelling staat vermeld. Indien je al betaald hebt kan je het verschil in bedrag nog naar ons overmaken.
Als je een bestelling plaatst via www.lobbes.nl, kun je bij het invullen van je gegevens je e-mailadres aangeven. Als je deze invult, krijg je automatisch een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres. Vergeet dus ook niet jouw e-mailadres goed in te vullen! Mochten er zich bij het verwerken van jouw order onverhoopt nog bijzonderheden voordoen, dan krijg je per mail of telefoon bericht. Wanneer je per telefoon of e-mail bestelt, kunnen wij je op verzoek een orderbevestiging per post doen toekomen.
Heb je wel je e-mail adres ingevuld, maar toch geen orderbevestiging ontvangen? Kijk dan hier voor een mogelijke oplossing.
Ja, ook in het buitenland kun je artikelen van Lobbes bestellen en ontvangen. Bekijk hier de verzendkosten voor bestellingen naar overige landen.
Je kunt ook bij Lobbes bestellen zonder account of klantnummer. Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, krijg je een eigen klantnummer. Ook als je jouw nummer niet bij de hand hebt of bent vergeten, kun je gewoon een bestelling plaatsen. Het helpt ons echter wel bij het snel verwerken van jouw bestelling. Je kunt er ook voor kiezen om een Lobbes-account aan te maken. De voordelen van een account lees je hier.
De meeste artikelen op onze site kun je per kleur of uitvoering apart bestellen. Dan staat bij het artikel vermeld: "Apart bestelbaar" en kun je op de detailpagina van een artikel kiezen tussen kleuren, uitvoeringen en maten in een uitklap-menuutje onder de titel en afmeting van het artikel.
Bij sommige artikelen kun je niet bij de artikel-detail pagina je voorkeur doorgeven, dit wordt aangegeven door de zin onder de afbeeldingen links onderin: "Verschillende uitvoeringen worden door elkaar geleverd." Het werkt dan helaas niet om op het gewenste plaatje te gaan staan en een aantal artikelen in de winkelwagen te stoppen. Wél kun je later bij het plaatsen van de bestelling en het invoeren van je persoonsgegevens gebruik maken van het opmerkingenveld. Laat hier weten welke uitvoering of kleur je voorkeur heeft, dan wordt daar in het magazijn rekening gehouden. (Dit is alleen mogelijk als je een of enkele stuks van een artikel wilt bestellen. Mocht je een veel groter aantal nodig hebben, dan kunnen we helaas alleen alle verschillende uitvoeringen door elkaar leveren.)
Als je een gedeelte of de hele bestelling wilt annuleren, neem dan contact zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling met ons op. Als jouw bestelling al is ingepakt, kunnen we de bestelling niet meer annuleren. Je kunt de zending dan weigeren aan de deur of retour sturen. Dit laatste kan alleen na telefonisch overleg met een van onze medewerkers.
Het is mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen, mits ze nog niet verwerkt zijn in ons magazijn. Via internet kun je bij het bestelproces in het veld 'opmerkingen' melden om hoeveel bestellingen het gaat. Het is niet mogelijk om de artikelen vervolgens per losse bestelling te verpakken, de samengevoegde bestelling zal dan als één bestelling worden behandeld. Hiervoor betaal je maar eenmaal de verzendkosten. Indien je beide bestellingen al betaald hebt ontvang je ook een creditnota. Het geld wat je teveel hebt betaald wordt binnen twee weken teruggestort op je rekening.
Bestellingen die via de betaaloptie Klarna gedaan worden, kunnen wij niet samenvoegen in verband met de voorwaarden vanuit Klarna.
Het is mogelijk om een optie/reservering te plaatsen. In het geval van een reservering (voor een periode van maximaal twee weken) wordt je bestelling automatisch na de overeengekomen datum verzonden. Je kunt de gewenste reserveringsdatum noteren in het veld 'opmerkingen' op het bestelformulier of deze datum doorgeven aan onze telefonist(e). In de tussentijd kun je dan nog steeds artikelen toevoegen of aantallen wijzigen in de lopende order.
In het geval van een optie geef je een uiterste datum op (voor een periode van) tot wanneer je iets in optie wilt hebben. Bel je voor het verlopen van deze datum niet terug, dan vervalt automatisch de bestelling en krijg je dus niets toegestuurd.
Op dit moment is het niet mogelijk bestelde artikelen te laten inpakken. Cadeaupapier meebestellen is natuurlijk wel mogelijk, je vindt deze optie ook in je winkelwagen. Om van de verzending een feestje te maken, versturen we zoveel mogelijk bestellingen in een robot-knutseldoos.
Nee, er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen.
Ieder jaar doen wij ons uiterste best zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan vooraf ingecalculeerd. Natuurlijk proberen wij deze artikelen opnieuw in te kopen, waarbij wij afhankelijk zijn van vele verschillende leveranciers en fabrieken. Zo kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet meer tijdig bij ons binnen komen.
Wij proberen zo goed mogelijk aan te geven of en wanneer een artikel weer bij ons op voorraad is. Als niet staat aangegeven wanneer een uitverkocht artikel weer binnen komt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via (0318) 43 97 97 of via het contactformulier.